Som kunderådgiver i dagligbank er du førstelinjen i kundekontakt, skal lytte og yte effektiv kundeservice, ta initiativ, motivere, samt veilede kunden til bruk av digitale tjenester. Du vil inngå i et fagmiljø innenfor fagområdet hverdagsøkonomi, og samtidig bli involvert i hele bankens faglige spekter gjennom tett samarbeid med øvrige avdelinger.

ABEIDSOPPGAVER

  • Betjene kunder både i kontor, på telefon og gjennom digitale kanaler

  • Yte effektiv service, og hjelpe kunden til å forstå egne behov innenfor bank og forsikring

  • Veilede kunden til bruk av digitale løsninger

  • Gjennomføre aktiviteter i tråd med bankens verdier, retningslinjer og arbeidsmetoder

KVALIFIKASJONER

  • Økonomisk utdannelse. Relevant praksis kan kompenseres for krav til formell utdanning

  • Erfaring fra kundebehandling, digital veiledning og/eller bank- eller forsikringsvirksomhet kan være en fordel

     

PERSONLIGE EGENSKAPER

  • Utadvendt, omgjengelig og relasjonsbyggende egenskaper

  • Strukturert og målbevisst

  • Effektiv

  • Motiveres av kontinuerlig utvikling og læring

  • Identifiserer seg med og er en ambassadør for banken

     

VI TILBYR

  • Konkurransedyktige lønnsbetingelser

  • Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver

  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling

     

Søknadsfristen er 12.05.2019.

Tiltredelse snarest.

Eventuelle spørsmål rettes til Margareth Frønes mfr@afjord-sparebank.no mobil 95934531.

Alle henvendelser behandles konfidensielt.

Søknaden sendes til Åfjord Sparebank, Stordalsvegen 1, 7170 ÅFJORD eller firmapost@afjord-sparebank.no