Som kunderådgiver i dagligbank er du førstelinjen i kundekontakt, skal lytte og yte effektiv kundeservice, ta initiativ, motivere, samt veilede kunden til bruk av digitale tjenester. Du vil inngå i et fagmiljø innenfor fagområdet hverdagsøkonomi, og samtidig bli involvert i hele bankens faglige spekter gjennom tett samarbeid med øvrige avdelinger.
ABEIDSOPPGAVER
-
Betjene kunder både i kontor, på telefon og gjennom digitale kanaler
-
Yte effektiv service, og hjelpe kunden til å forstå egne behov innenfor bank og forsikring
-
Veilede kunden til bruk av digitale løsninger
-
Gjennomføre aktiviteter i tråd med bankens verdier, retningslinjer og arbeidsmetoder
KVALIFIKASJONER
-
Økonomisk utdannelse. Relevant praksis kan kompenseres for krav til formell utdanning
-
Erfaring fra kundebehandling, digital veiledning og/eller bank- eller forsikringsvirksomhet kan være en fordel
PERSONLIGE EGENSKAPER
-
Utadvendt, omgjengelig og relasjonsbyggende egenskaper
-
Strukturert og målbevisst
-
Effektiv
-
Motiveres av kontinuerlig utvikling og læring
-
Identifiserer seg med og er en ambassadør for banken
VI TILBYR
-
Konkurransedyktige lønnsbetingelser
-
Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver
-
Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
Søknadsfristen er 12.05.2019.
Tiltredelse snarest.
Eventuelle spørsmål rettes til Margareth Frønes mfr@afjord-sparebank.no mobil 95934531.
Alle henvendelser behandles konfidensielt.
Søknaden sendes til Åfjord Sparebank, Stordalsvegen 1, 7170 ÅFJORD eller firmapost@afjord-sparebank.no